AVUSTURYA

SAGA Telekom Bregenz, Magenta’dan Üst Üste İkinci Kez Ödül Aldı

VorarlbergTV
496 Görüntüleme
22.06.2026 - 19:00 | Son Güncelleme: 22.06.2026 - 19:00
Avusturya’nın Bregenz kentinde faaliyet gösteren SAGA Telekom, mobil iletişim operatörü Magenta tarafından X/U-Selling kategorisinde üst üste ikinci kez ödüle layık görüldü.
SAGA Telekom Bregenz, Magenta’dan Üst Üste İkinci Kez Ödül Aldı

Müşteri odaklı hizmet anlayışı, kaliteli danışmanlık ve satış performansıyla dikkat çeken SAGA Telekom, geçen yılın ardından bu yıl da Magenta’nın takdirini kazanarak başarısını taçlandırdı. Şirketin elde ettiği ödül, müşteri memnuniyetine verdiği önemin ve istikrarlı büyüme anlayışının önemli bir göstergesi olarak değerlendirildi.

Ödül töreninin ardından açıklamada bulunan SAGA Telekom CEO’su Oğuz Başar, kazanılan ödülün en büyük motivasyon kaynaklarının müşterilerinin duyduğu güven olduğunu belirtti.

Başar, “Bu ödülü, müşterilerimizin bize duyduğu güvenin bir göstergesi olarak görüyoruz. Bizi bu başarıya layık gören tüm müşterilerimize, özveriyle çalışan ekibimize ve destekleri için Magenta’ya teşekkür ediyorum. Bu güvene layık olmak için aynı kararlılık ve hizmet anlayışıyla çalışmaya devam edeceğiz. Bizim için bu ödül bir son değil, daha büyük başarılara ulaşmak adına önemli bir motivasyondur.” dedi.

SAGA Telekom, müşteri memnuniyetini merkeze alan hizmet anlayışıyla Bregenz ve çevresinde büyümesini sürdürürken, önümüzdeki dönemde de yeni başarılara imza atmayı hedefliyor.

VorarlbergTV

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Vorarlberg TV hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.